- Sabíeu que la línia 9 és de titularitat privada, però pagada amb fons públic?
- Sabíeu que el pressupost inicial, fins ara, s'ha triplicat?
- Sabíeu que funcionarà com autopista de peatge?
- Sabíeu que al tren no hi anirà cap empleat, i que hi haurà un per cada tres, quatre o cinc estacions, amb la quantitat pèrdua de qualitat en el servei?
- Sabíeu que en cas d'accident o incendi, l'ajut no serà immediat?
- Sabíeu que en front d'un incendi, avaria, descarrilament..., us trobareu sols i a una profunditat entre 30 i 90 metres?
- Sabíeu que pagareu el mateix import que a les línies convencionals, per viatjar sense el suport o assessorament de personal tècnic?
- Sabíeu que, a la línia 11 s'han eliminat 34 llocs de treball?
- Sabíeu que TMB té 43 directius, amb sobresous de, com a mínim 90.000€ anuals, més altres emoluments, a més de contractes blindats, a compte dels impostos que tots paguem?
- Sabíeu que els polítics que autoritzen aquest tipus d'explotació ferroviària són els mateixos que imposen aquests 43 directius, i no cobreixen les plantilles del personal que s'està jubilant?
- Sabíeu que el manteniment, probablement es subcontractarà a "empreses externes amigues", sense que els importi la destrucció de llocs de treball que suposa, a més de la pèrdua de qualitat en aquests treballs?
Pels que agafeu el metro a la vida diària.
Això és el que hi ha.
No hay comentarios:
Publicar un comentario